Hírek

Elérhetőségek

Biztonságos online ügyintézés Diósd Város Önkormányzatánál

Az E-önkormányzat portál (Portál) Diósd Város ügyfelei számára biztosít elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat.

E-önkormányzati Hivatali Portál:

https://ohp.asp.lgov.hu;

https://eonkormanyzat.gov.hu;

https://e-onkormanyzat.gov.hu.

Személyes megjelenés, postai sorban állás nélkül küldhetik be kérelmeiket, bevallásaikat, ellenőrizhetik adószámla kivonatukat, feldolgozott bevallásaikat megtekinthetik és ingyenesen fizethetnek bankkártyával adót, díjat, illetékeket az önkormányzatnál.

A Portál használata külön regisztrációt nem igényel. Első bejelentkezéskor a KAÜ-azonosítás (ügyfélkapus regisztráció, e-személyi igazolvány, telefonos azonosítás) és az Általános Szolgáltatási Feltételek (ÁSZF) elfogadása után használható.

Ha az ügy típusára nem áll rendelkezésre nyomtatvány az E-önkormányzat portálon, akkor a beadványt a hatóságnak az ePapir portálon ( https://epapir.gov.hu/) kell benyújtani. Az ePapir-on benyújtott iratról kiderül, hogy központi nyomtatvány is rendelkezésre állt, akkor azt be nem nyújtottnak kell tekinteni.

Az egyes funkciók használatáról a Tájékoztató a portálról menüben részletes leírás olvasható.